понеділок, 12 жовтня 2015 р.

Модель виховної роботи класу

Класне керівництво – це не робота,
 це спосіб життя


 Дитина - вище творіння Природи і Космосу
і несе в собі їхні риси – могутність і безмежність
Ш. Амонашвілі

У житті кожної людини, яка свого часу була учнем, помітну роль відігравав класний керівник. Упродовж багатьох років шкільництва педагог- вихователь стояв найближче до джерел духовного становлення учнів. Провідну роль професійного вихователя у духовному становленні юної особистості завжди підкреслював В.О. Сухомлинський. "Вихователь, — писав він, — це особа, яка за дорученням народу мас повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства — душі, розуму, почуттів дітей, підлітків і юнаків. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені, вистраждані протягом століть, з другого — багатство народу, його майбутнє, його надія — молоде покоління. Вихователь творить найбільше багатство суспільства — людину".
Основною метою виховної діяльності є створення  оптимального соціально-культурного мікроклімату  в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму  виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

Свою роботу з колективом я розпочала з вирішення виховних задач:


  • продовжити роботу по згуртуванню колективу;

  • організувати виховний процес в класному колективі та з батьками на засадах проектної педагогіки;

  • розпочати втілення в практику програми виховання у класі «Сім кроків до зірок» . яку я представила на засіданні МО класних керівників 29.08.2010р.і отримала схвалення;

  • сприяти тому, щоб зміст та форми колективної та творчої діяльності допомагали учням знайти себе;

  • реалізувати у процесі роботи особистісно - орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в класному колективі;

  • оптимально поєднувати форми організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;

  • створювати належні умови для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуацій успіху), його психолого-педагогічний супровід;

  • інтегрувати зусилля батьківської громади, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров’я.



ЗАПОВІДІ УЧНІВ

      Ти здібний і сильний
      Вчися самостійно мислити. Тренуй пам’ять
      Будь завжди уважним до самобуття, потреб, прагнень інших.
      Навчись і умій дружити. Життя без друзів неможливе.
      Проявляй миролюбність, толерантність і милосердя до оточуючих.
      Конфлікти вирішуй з позиції розуму.
      Пробачай тих, хто свідомо або несвідомо став причиною неприємностей.
      Якщо хочеш, щоб поважали тебе, необхідно навчитись поважати інших.
      Прислухайся до думок інших і рахуйся з ними.
      Пізнай себе, можливості середовища, тих умов, що тебе оточують, і зроби правильний вибір, визнач свої цілі і зміст життя.







Немає коментарів:

Дописати коментар