Класне керівництво – це
не робота,
це спосіб життя
Дитина
- вище творіння Природи і Космосу
і несе в собі їхні риси – могутність і безмежність
Ш. Амонашвілі
У житті кожної людини, яка свого часу була учнем, помітну
роль відігравав класний керівник. Упродовж багатьох років шкільництва педагог-
вихователь стояв найближче до джерел духовного становлення учнів. Провідну роль
професійного вихователя у духовному становленні юної особистості завжди
підкреслював В.О. Сухомлинський. "Вихователь, — писав він, — це особа, яка
за дорученням народу мас повсякденний доступ до найдорожчого народного
багатства — душі, розуму, почуттів дітей, підлітків і юнаків. Перед ним, з
одного боку, моральні цінності, створені, вистраждані протягом століть, з
другого — багатство народу, його майбутнє, його надія — молоде покоління.
Вихователь творить найбільше багатство суспільства — людину".
Основною метою виховної діяльності є
створення оптимального
соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв
би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі,
спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з
оточуючим світом.
Свою роботу з колективом я розпочала
з вирішення виховних задач:
продовжити роботу по згуртуванню колективу;
організувати виховний процес в класному колективі та з батьками на засадах проектної педагогіки;
розпочати втілення в практику програми виховання у класі «Сім кроків до зірок» . яку я представила на засіданні МО класних керівників 29.08.2010р.і отримала схвалення;
сприяти тому, щоб зміст та форми колективної та творчої діяльності допомагали учням знайти себе;
реалізувати у процесі роботи особистісно - орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в класному колективі;
оптимально поєднувати форми організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
створювати належні умови для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуацій успіху), його психолого-педагогічний супровід;
інтегрувати зусилля батьківської громади, представників державної влади, громадських та благодійних організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров’я.
ЗАПОВІДІ УЧНІВ
•
Ти здібний і
сильний
•
Вчися
самостійно мислити. Тренуй пам’ять
•
Будь завжди
уважним до самобуття, потреб, прагнень інших.
•
Навчись і умій
дружити. Життя без друзів неможливе.
•
Проявляй
миролюбність, толерантність і милосердя до оточуючих.
•
Конфлікти
вирішуй з позиції розуму.
•
Пробачай тих,
хто свідомо або несвідомо став причиною неприємностей.
•
Якщо хочеш,
щоб поважали тебе, необхідно навчитись поважати інших.
•
Прислухайся до
думок інших і рахуйся з ними.
•
Пізнай себе,
можливості середовища, тих умов, що тебе оточують, і зроби правильний вибір,
визнач свої цілі і зміст життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар